אמצעים רטוריים - תרגול
לפניכם תרגול אמצעים רטוריים בעזרת כרזות של פרסומות מעולם השיווק והפרסום. זהו תרגול חוויתי שעוזר לזכור את סוגי האמצעים הרטוריים באופן חווייתי ומהנה.
סיכום זריז
אמצעים רטוריים הם אופני ביטוי שהכותב משתמש בהם כדי להמחיש לקורא את הרעיון שלו וכדי לעורר בקורא מעורבות מוגברת. בעולם הפרסום האמצעי הנפוץ ביותר הוא פנייה אל הקורא בגוף שני (אתה) או בזמן ציווי (רוצו לקנות!)
ציון מומלץ לתרגול: 60
לאחר סיום התרגול יופיעו תשובות והסברים בירוק.
בהצלחה!!